Przy wpłacie na konto towar wysyłany jest według powyższych ustaleń, po zaksięgowaniu 100% wartości zakupionego towaru na koncie podanym przez firmę.
Przesyłki powinny dotrzeć do Państwa w ciągu 1-2 dni od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnione dostarczenie towaru, które wyniknęło nie z naszej winy. O wszelkich możliwych opóźnieniach będziemy informowali Państwa natychmiast drogą telefoniczną. Każda przesyłka jest ubezpieczona. Bardzo prosimy o sprawdzanie zawartości paczki ze szczególnym uwzględnieniem elementów , które powinna zawierać oraz stanu jej dostarczenia do Państwa. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości prosimy w obecności kuriera o wypełnienie druku reklamacji paczki dostarczonej do Państwa. Dokument ten będzie podstawą do reklamacji w przypadku błędów przy produkcji zakupionego przez Państwa towaru.
Tel.: 501 858 218 – reklamacje, zwroty i gwarancje
Tel.: 790 354 038 - zamówienia, informacje o przesyłkach
Status zamówienia można monitorować za pośrednictwem strony po wcześniejszym zalogowaniu się do sklepu.
Status zamówienia.
Zapewniamy Ci szybką i sprawną realizację zamówienia.
Szanujemy czas i nerwy naszych Klientów.
Co ważne, wszystkie przesyłki realizowane przez naszą firmę są ubezpieczone. W każdym momencie możesz monitorować stan swojego zamówienia posługując się numerem listu przewozowego, który otrzymasz w trakcie realizacji zamówienia.