Układ paliwowy Dual Fuel pozwala na wykorzystanie dodatkowo jako źródła zasilania ciekłej mieszanki gazu propan/butan. Gaz jest prawie całkowicie utleniany w komorze spalania silnika, dzięki czemu podczas eksploatacji emitowana jest mniejsza ilość toksycznych spalin, a żywotność silnika wydłuża się nawet 1,5-krotnie. Oszczędność na kosztach eksploatacji agregatu dwupaliwowego w stosunku do agregatu benzynowego wynosi od 50 do 65%.
Rozruch elektryczny
Dzięki wbudowanemu rozrusznikowi elektrycznemu i akumulatorowi agregat można uruchomić przekręcając kluczyk, bez konieczności ciągnięcia za linkę.
Możliwość podłączenia modułu SZR (ATS)
Agregat jest kompatybilny z modułem samoczynnego załączania rezerwy. SZR uruchamia agregat w przypadku zaniku zasilania lub spadku napięcia w sieci podstawowej.
- Silnik DAEWOO
- Powiększony zbiornik paliwa 30 l
- Szybki rozruch
- Woltomierz
- AVR - automatyczny stabilizator napięcia
- Zabezpieczenie przed przeciążeniem
- Czujnik poziomu oleju
- Niski poziom hałasu
- Mocna rama
- W 100% miedziana prądnica
- Zestaw transportowy (opcjonalnie)
- Gwarancja Daewoo